Uw mening is erg belangrijk voor ons. Dankzij uw suggesties kunnen wij onze producten en diensten verbeteren en uw complimenten moedigen ons aan om op de ingeslagen weg voort te gaan. Bij Fintro is de zorg voor kwaliteit op elk moment prioritair.
De best geplaatste persoon om uw opmerkingen of felicitaties in ontvangst te nemen, is uiteraard uw vertrouwde uw Fintro-agent.
Maar als u dat wenst, kunt u uw suggesties ook rechtstreeks meedelen aan de kwaliteitszorgverantwoordelijken. Bel ons op het nummer 02/228.08.90.
Fintro hecht veel belang aan de klantentevredenheid. Wij organiseren dus regelmatig enquêtes om uw mening, wensen en behoeften te kennen. En omdat wij het belangrijk vinden dat u zich in alle vrijheid kunt uitdrukken, worden die enquêtes toevertrouwd aan onafhankelijke bureaus.
U kunt dus wel eens een telefoontje of vragenlijst van hen ontvangen. We danken u nu alvast voor uw medewerking. Uw antwoorden helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren. Onze enquêtes zijn volledig anoniem en de enquêteurs zullen u nooit vertrouwelijke informatie vragen, zoals uw geheime code, uw Fintro Easy Banking Business-codes enz.
Als u met vragen of twijfels zit over een van die enquêtes, kunt u ons dat altijd melden:
Wilt u klacht indienen ? We engageren ons om u zo snel mogelijk een oplossing voor te stellen . En we blijven u informeren tijdens het hele verloop van de procedure. In afwachting van ons antwoord krijgt u een ontvangstbevestiging binnen de 5 werkdagen. In dat ontvangstbewijs informeren wij u over de termijn waarbinnen u een antwoord zult ontvangen (doorgaans maximaal 1 maand). Als ons onderzoek langer zou duren, krijgt u na de oorspronkelijk aangekondigde termijn informatie over de evolutie van uw dossier en een nieuwe timing.
Uw Fintro-agent is uw vertrouwenspersoon. Hij kent u het best. Het is dus logisch dat u eerst met hem contact opneemt. Meestal heeft hij wel een oplossing voor het probleem. En zo niet, zal hij uw klachten noteren en het dossier toevertrouwen aan de medewerkers die u wel kunnen helpen.
Hebt u geen tijd om een afspraak te maken? Geen nood!
Gaat u niet akkoord met de oplossing die in eerste instantie wordt voorgesteld? Neem dan contact op met het Klachtenmanagement van Fintro.
BNP Paribas Fortis NV - Klachtenmanagement
Warandeberg 3 – B-1000 Brussel
Tel. : +32 2 228 72 18
e-mail: fintro.klachtenmanagement@fintro.be
Of vul het online formulier in en vermeld dat uw ontevredenheid al een eerste keer behandeld werd binnen de bank.
Bent u niet akkoord met de oplossing van het klachtenmanagement van Fintro ?
U kunt, als particulier, uw dossier schriftelijk voorleggen aan Ombudsfin via onderstaande contactgegevens.
Als zelfstandige of onderneming, kunt u ook voor bepaalde types klachten terecht bij Ombudsfin (Ombudsman in financiële geschillen).
Raadpleeg in dat geval echter eerst voor meer details de website van Ombudsfin:
OMBUDSFIN – Ombudsman in financiële geschillen
North Gate II - Koning Albert II-laan 8, bus 2 - B-1000 Brussel
Tel:+32 2 545 77 70
e-mail: ombudsman@ombudsfin.be – web: www.ombudsfin.be
Betreft uw klacht, als consument, een verkoop of een dienst via internet? In dit geval kunt u ook gebruik maken van het formulier dat op de site van de onlinegeschillenbeslechting-platform van Europese Unie beschikbaar is.