Nieuwe versie van de Algemene Voorwaarden van Fintro Easy Banking Business (26.02.2025)
Om de veiligheid en het comfort van Fintro Easy Banking Business te optimaliseren, worden de Fintro Easy Banking Business-kaarten en kaartlezers vanaf mei 2025 vervangen. Alle informatie over deze wijziging zal beschikbaar zijn op de website van Fintro Easy Banking Business en de vervanging zal het voorwerp uitmaken van een specifieke communicatiecampagne die vanaf maart 2025 van start zal gaan. Gelet hierop worden de volgende wijzigingen doorgevoerd in de algemene voorwaarden van Fintro Easy Banking Business.
Er wordt een wijziging doorgevoerd in een certificaat voor het gebruik van de dienst (artikel 4.2.1 algemene bepalingen). Het PKI@BNPPF certificaat wordt vervangen door het Isabel-certificaat. Dezelfde wijziging wordt aangebracht aan artikel 4.2.2. Regels die van toepassing zijn op de toegangs-, identificatie- en ondertekeningsmiddelen die de bank zelf ter beschikking stelt in het kader van het contract, aan artikel 4.2.3. Certificaat uitgegeven door de certificatieautoriteit ‘BNPPF Instant CA’, aan artikel 6.1.3. Veiligheid en beheer van de toegangs-, identificatie- en ondertekeningsmiddelen, aan artikel 6.2.1 algemene bepalingen en in artikel X selectie van de nieuwe functies en operationele wijzigingen aangevraagd door de klant. Er wordt een wijziging doorgevoerd in de aanspreekpunten als de toegangs-, identificatie- en ondertekeningsmiddelen zijn verloren gegaan, gestolen, op frauduleuze wijze of zonder toestemming zijn gebruikt of bij elk risico op misbruik van de toegangs-, identificatie- en ondertekeningsmiddelen die door de bank in het kader van de dienst worden verstrekt (artikel 6.1.3. Veiligheid en beheer van de toegangs-, identificatie- en ondertekeningsmiddelen). Isabel NV wordt toegevoegd als door de bank aangewezen derde partij. Er wordt een wijziging doorgevoerd in de algemene bepalingen van de verplichtingen van de bank (artikel 6.2.1 algemene bepalingen): het PKI@BNPPF certificatiebeleid wordt vervangen door het Isabel certificatiebeleid. Dezelfde wijziging wordt aangebracht aan artikel 4.2.2. Regels die van toepassing zijn op de toegangs-, identificatie- en ondertekeningsmiddelen die door de bank zelf verstrekt worden in het kader van het contract. Er is een artikel 4.2.4 IsaKey toegevoegd, waarin IsaKey en het gebruik ervan in de context van de dienst worden gedefinieerd. Bijgevolg werd de definitie van toegangs-, identificatie- en ondertekeningsmiddelen aangepast (artikel 1.4 definities). Het begrip beveiligingstoken werd toegevoegd. Dezelfde wijziging wordt toegepast in artikel 4.2.1 algemene bepalingen en artikel 4.2.2. Regels die van toepassing zijn op de toegangs-, identificatie- en ondertekeningsmiddelen die de bank zelf ter beschikking stelt in het kader van het contract.
Daarnaast werd een wijziging aangebracht aan artikel VIII contractperiode, opschorting en stopzetting van de dienst, los van de vervanging van Easy Banking Business kaarten en kaartlezers. Artikel 8.4 met betrekking tot de beëindiging van het contract in geval van de herroeping van de laatste gebruiker wordt aangevuld. Het contract wordt automatisch, zonder enige vorm van kennisgeving, beëindigd één (1) jaar na de herroeping van de laatste gebruiker.
Om met Fintro Easy Banking Business te kunnen werken, moet uw computer aan bepaalde technische vereisten voldoen.
BNP Paribas Fortis beveiligt de Fintro Easy Banking Business-omgeving met uitgebreide veiligheidsmaatregelen.
De bescherming van uw persoonsgegevens is voor de BNP Paribas Fortis Groep een prioriteit.
BNP Paribas Fortis gebruikt cookies op zijn websites om uw online-ervaring te verbeteren.